منوی دسته بندی

پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745

پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745

پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745 تجربه ای حیرت انگیز از گرند پیانوهای آکوستیک را در اختیار شما قرار می دهد. اکشن کیبورد GrandTouch بهتر از همیشه حس، تاچ و داینامیک رنج یک گرند پیانو را شبیه سازی می کند. صداهای این پیانو نسبت به مدل های پیشین از 36 به 38 وُیس افزایش یافته است.

CLP 745

سمپل های استریوی آپدیت شده ی CFX و Bösendorfer، هم از هدفون و هم از اسپیکرها صدای خیره کننده ای دارند. جدیدترین سیستم شبیه ساز Virtual Resonance Modeling ارتعاشات و ریورباسیون یک گرند پیانوی آکوستیک واقعی را را از طریق سیستم اسپیکر پیشرفته و چند امپلی فایره ی CLP-745 به شما ارائه می دهد و اتاق را غرق در صدایی فوق العاده طبیعی و جذاب می کند.

صداهای پیانو فورته حالا به شما اجازه می دهند قطعات کلاسیک را به شکل منحصر به فردی اجرا کنید و بشنوید، درست همان طور که آهنگسازان قطعات آن ها را شنیده اند. سیستم شبیه سازی Real Grand Expression 2 Modeling هم فاکتورهای مکانیکی چکش ها، سیم ها و قطعات داخلی پیانوهای آکوستیک را شبیه سازی می کند.

CLP-745 پیشرفته ترین پیانوی Clavinova تا به امروز است و شما به خوبی می توانید در این مدل نتیجه ی چهار دهه تجربه ی مداوم از ساخت پیانوهای دیجیتال به وسیله ی یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده ی پیانو در دنیا را شاهد باشید.

پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745

پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745

CLP 745

حساسیت لمسی Fixed, Soft 1/2, Medium, Hard ½  نوع کلاویه GrandTouch-S with Escapement  آهنگ دمو 21 Demo, 50 Classics, 303 Lesson Songs ورودی و خروجی میدی In/Out/Thru/Bluetooth/USB از دیگر ویژگی های این پیانو می باشد. این دستگاه دارای 38 عدد صدا پلی فونی 256 Notes افکت  6 x Reverb, 3 x Chorus, 7 x Brilliance سکوئنسر 16-track (MIDI sequencing info) و 3 عدد پدال pedal unit (damper, sostenuto, soft) 2 x 629″ اسپیکر با توان اسپیکر 2 x 50W+50W می باشد.پیانو دیجیتال yamaha یاماها مدل CLP 745 دارای وزن 125.6 lbs و دارای قابلیت هایی از جمله صندلی و  آداپتور PA-500 نیز می باشد. صداهای گرند پیانوی استفاده شده در Clavinova CLP-745 از گراند پیانوهای پرمیوم CFX و Bösendorfer Imperial سمپل شده اند و توسط افرادی متخصص به ایده آل ترین حالت درآمده اند.

صفحه نخست

iranpianotunerir وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *